vanessarainvalley

Direktlänk till inlägg 2 juni 2015

Min blogg om Star Stable Online.

Av Johanna Rainvalley - 2 juni 2015 22:17

HEJEJJJ!JHJHJHJHJHJRHJHEHJJHJ...


Okej, om ni ska läsa denna blogg så måste ni vara medvetna om att jag är lItEE weird.. Mkay?

Good.Fine

Men okej.. Jag tror att detta ska vara inlägget där man berättar om sig själv, så vi kör på det...


Mitt namn är Johanna ( på riktigt ) och mitt namn på star stable är Vanessa Rainvalley. ( Om ni är retard och inte hade förstått det än.)

Jag ska blogga om SSO FÖR ATT JAG VILL DET OCH FÖR JAG VILL BLI JÄTTE KÄND THIHIHIIH #SWAG #YOLO #XD XD XD XD ... ( jag skojar bara ta det lungt )

Jag spelar på servern som heter typ Fluffy Unicorn (kollade nyss och ja, den heter så.)

Umm...

Jag är i level 15 och jag har typ 7 hästar och snart ska jag köpa en fjording.. ( NÄR DE DÄR FKIN KALTERNA SLUTAR MOBBA MIG.!::";:"")

Jag är rätt n00big och har bara kommit etta en gång på MÅÅREEELÄÄÄNDS champ.

Alla andra champ failar jag hårt på och springer in i stockar och gud(satan) vet vad..( ͡° ͜ʖ ͡°)


Ja det var allt.. Tror jag. eHM .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards